Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Kongsi Resipi

Lepas kene gastrik tahap mcm nie, memang sy akan jaga pemakanan. Tak nak biarkan gastrik bertukar jadi ulser. Oh ulserrr! Please stay away from me.

Jadi, mari kita berkongsi resipi sihat. Jangan mkn ikut suke perut jer, kalau sebelum nie sy suka mkn pedas2. Lagi tak pedas rase tak kenyang. Itu salah satu faktor gastrik. Lepas nie kalau tak kawal pemakanan, still makan pedas2 sampai berdesing telinga meleleh emater. Tunggu lah ulser dtg menyerang.

Nak tahu resipi sihat kat mana? Mcm Mana? Apa resipi? Ok, boleh tengok kat sini : BELAJAR RESIPI SIHAT UNTUK JADI LEBIH SIHAT

2 comments:

sYiRa LoKMaN said...

waaa~~ suke resepi...nga blaja msak ni :D

Suriada Sulong said...

hehee.. kite kene share... baru pndai masak. tak gitu?