Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Do I Look a-like Sweet 17??? Omagoshh !

Hari tu sehari sebelum result SPM keluar, ada sorg makcik nie tegur sy kat kedai :

"Esok result SPM keluar kan?"

"ha'aa"

"Awk amik kat sekolah mana ?"

"Err.... tak laaa.."

"Owhh tak ehh.., Aunty ingat awk SPM"

Terus aku pelik, aku nie balik keje dgn baju keje lagi ( suar slack + kemeja ). 

Then hari lain pulakk ada sorg budak baru dapat result SPM. Dia sembang dgn sy.

"Kaksu dulu belajar amik course apa"

"Accountancy"

"Susah tak?"

"Susah"

"Dah brapa lama Kaksu keje?"

"3 tahun"

"Dulu ingatkan Kaksu tunggu result SPM. Takpun Kaksu nie budak U"

"Hahahaaa.., muda sgt tu."

"Tak nampak pun mcm org keje"

"Sebab sy tak skema, budak2 accounting yg lain kebanyakan skema kan? Sy mcm nie je laa. Tapi kdg2 nampak mcm tak sesuai kan ngn keje?"

"Tu laa, nampak muda"

Ok, ok.., mcm poyo kan? Sebab jauh sgt beza umur tu nak ckp sy budak lepasan SPM. 

Terimakasih sudi baca :-D.

1 comment:

Cik Aini Lavender's said...

arkarkark
rs cam jeles la ckit =p