Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Dr Harlina Ibu Kpd Sophea Isabella :-)

“Dr Halina, surat keje dah sampai” that was ayat sentap from Kak Ita, admin officer kat Selayang Hospital.. Dalam hati dah meraung-raung dah.. apasal lar surat tu tak basah kena hujan sampai takleh baca.. or diorg hantar kat salah hospital ker.. haih..

Maka tamatlah cuti bersalin saya.. selamat dah 6 bulan dok umah.. berat nyer hati nak tinggalkan Bella.. takleh lar susukan Bella pagi2, main dgn dia, mandikan dia.. sbb dah kena balik OT, masuk ICU, dgr bunyik beep, beep, beep kat spital..

InsyaAllah mid January ni dah start keje balik.. yes, I know Bella will be in good hands, I have a nanny at home taking care of her, in fact this is the same nanny that took care of me since I was a baby.. believe me or not!! She has been with my family since I was less than 1 year old!! (now 31 already!!) She took care of all my siblings.. and now she’s taking care of my daughter.. Kak Yah has been with us since I first can remember.. I know Bella is in good hands and her daddy will be at home too whenever he is not at work..

Ini kopipes dr blog Dr Harlina. Eh2, dr Harlina yg comel tu ada blog? Iyeee.., byk cerita pasal Bella atau kdg2 panggil Sophea :-)

Nak tahu cerita her daughter tengok sini dulu barely supermommy

No comments: