Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Thanks Bff ! I Love U !









Hari tu kan sy mengadu dgn bff yg short pants sy suma dah tak boleh pakai. Kesian. Then bff courier the owesome short pants giler sexy. OMG ! Korang ada bff macam sy ada? *Bangga*.

Banyak nyerrrrr bff kasi sy barang. Banyak brooch utk raya, coklat *suka*, duit raya :-), dan semesti nya short pants ! Yeayyyy Thanks bff !

Sambil tengok2 barang yg bff kasi, sambil senyum, sedih pun ada sebab rindu ! Bayangkan lah ktorg jd bff since 7years  tetiba she is far away from me now. Sobsss. But she is always keep saying that "jauh pun takper, macam dekat jugak hari2 boleh msg".

If sy buat apa2 or going to somewhere yg pernah ada kene mengena dgn dia, sy mesti text dia. Even dia tak reply, dan sy mmg tak mengharap die reply cuma sy tau dia baca text dr sy. Dan lepas 3,4 hari baru dia reply. Wahhhh best ? Tak kisah pun.

Bila sy dapat parcel dr bff, dia text sy :

"Bff awak tak mampu nak beli seluar mahal2 kasi awak...... BB pun sy still guna sampai skrg tak bayar lagi.... Best dpt kwn mcm ko... tapi sy......................"

Kemain pjg lah text dia 3pages. Lol. Apatah yg dia merepek.

"Jgn lah ckp mcmtu. Guna jer laaa, aku kan ada hp lain. jgn ckp2 lagi psl bb, makanan ker apa ker.. kita kan share barang. Kita kan bff.........."

Touching tahu tak????????

Aku nak kau tahu yg suma2 barang ker apa ker aku tak pernah berkira dgn kau sbb kau bff paling baik dalam dunia. Yes it is !!!!!!!!!

Apa yg aku ada kau punya jugak. Susah senang sama2 dr dulu kan?

Thanks sebab kau tak pernah cakap aku jahat. Kau tak pernah taknak kawan dgn aku. Kau tak pernah cakap bosan dengan aku. Kau tau baik buruk aku dan kau terima aku seadanya. Thankssssssssssssssssssss !

Bila makan coklat yg bff kasi, sy text die :

"Aku makan monyet. Ko tau tak apa tu monyet? Coklat yg ko kasi tu banyak bentuk animals. Comel"


Eh, nie monyet ker hape? Orang utan? Gorilla? Beruk? Muahahhahaaa.



Nie pulak kawan2 monyet. Haha. Nampak jer mcm nie tapi cokmlat die super sedap sebab mix dengan white choc.

Sometimes we may get mad to each others but at the end we know that we still being bff !

No comments: