Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

One Year Past

Tadi bff post pic kat fb. Yeeee pic setahun yg lepas 30.7.2012. Dua hari sebelum puasa :-). Dalam lappy sy pun pics tu memang bukak satu folder named 30.7.2012.
 
Dimulakan dengan aiskrim :-)


Dulu suka sangat mata warna violet tak boleh blah kot ! Dan skrg dah hampir setahun tak pakai lense. Malas !


 Aiskrim nie macam Tuittie Fruittie. Tapi brand Kiwi Berry. Boleh tahan sedap. Same jer jenama apa pun. Sebab die sepesen.


  Us :-)

Then bff temankan sy makan mee sizzling. Sy suka sgt meh. Tapi sejak bff jauh, sy tak pernah dah makan mee sizzling. Dan baru sy tau itu mee sizzling terakhir sy makan ditemani bff. Hukhuk :-(.


Jom kita balik.


Dia kan asik pesan dgn sy to drive carefully.


Sebenarnya time nie bff nak sgt jumpa. Sebab konon2 sy nak buat suprised walau sebenarnya suprised sy tak pernah jadi. Mesti dia found out dulu. Teheheee.

Suprised tu sebab bff nak tgk kenderaan dipandu :-).

2 comments:

ejulz said...

kalo sudi terima hadiah x seberapa dari ejulz bagi alamat k. tahniah..:)


http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/07/pemenang-segmen-menangi-hadiah-sophie.html

MiaJie said...

kte dtg follow blog awak :))