Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Makan-Makan Bersama Retis

Suatu malam*eceh suspen*sy masak dinner dgn segitu banyak sekali untuk hidangan perut sendiri bersama 2 lagi teman sepermainan.

Sy masak tomyam seafood dan menikmati dgn begitu lahap sekali. Tanpa pandang kiri kanan, teruskan acara masak memasak. Sy juga makan bbq ayam, sosej, sotong bakar, dan juga nasi goreng. Eh tak lupe cendol dan ABC. Lagi satu rojak buah yg kuah dia pedas das dasssss. Fuhhhh, kenyang ahkak.

Sayangnya, sy bukan masak dinner kat rumah. Tapi kat kedai steamboat :-).

"Ahkak fenat lah balik kerja mana ada masa nak masak? Wanita berkerjaya macam ahkak nie kan sibuk. Lagipun tangan kita bukan kat dapur. Tapi kat keyboard"

Ya ampunnnnnnn..... Poyo sgt statement. Haha !

Dengan tak mandi dr pagi*eh kita kan dr ofis* terus sarung selipar jepun dan lepak kat Acapella, Shah Alam.

Siapa dtg Shah Alam dan nak makan steamboard tempat cool, sila roger sy neh neh nehhh.

Layankan gambar.









Kenyang. Gggrrrrr bestnya tido ('_")




2 comments:

cynta ieda said...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-aina-mansur.html mari join sini..banyak hadiah menarik

Ardini Humaira said...

nanti lanje dni lak :D