Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Lama Ku Menghilang Tanpa Berita T_T

Assalamualaikum,

Salam Maulidur Rasul. Masih tak terlambat rasanya utk ucapkan.

Sebenarnya sy rinduuuuuu nak update, nk blogwalking, nk komen entry kwn2. Tapi sy sibuk yg amat. Hari2 kerja balik jam 10malam. Hari minggu pun selalu kerja. Rezeki datang sy tak tolak. Kalau ada masa kat rumah sy selalu rehat jerr. Cover balik yg mana tak cukup tido. Serius memang tired dgn kerja. Tapi alhamdulilah rezeki tu ada dan berbaloi.

Nanti bila sy rasa stabil, mungkin akan kurangkan kerja dan boleh melepak kat rumah dan berinternet selalu. Cuma bezanya dulu banyak masa tapi duit tak berapa nak ada. Tapi Insyaallah lepas nie byk masa dan byk duit. Amin :-).

Rasanya tak t'cover utk blogwalking semua entry kawan2. Sebab semua org duk update mcm biasa. Sy jer tak sempat nak mencelah utk update entry bila tahap kebizian melanda.

Sy mulakan secara perlahan2 balik ye. Mcm baru mula2 belajar blogging :-P.

Jumpa lagi korang. I miss u much :-)))))))))))))

2 comments:

Cik Aini Lavender's said...

wahhh.pptt la lame sunyi sepi...tgh mengumpul duit rupanya..cepat2 kaya ye.amin =)

btw**jgn la menyepi terus ye =)

Suriada Sulong said...

kaya tu tak lah. tapi insyaallah ada rezeki :-).amin.