Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Zaman Berganti Zaman Perangai Tetap Sama

Salam semua blogger :-)

Kecik2 dulu mcm2 perangai pe'el kita kan? 



Pakai baju taknak pakai seluar
Mandi tak nak jirus kepala
Jatuh sikit melalak lelebih *itu sy*,
Luka sikit 3hari mandi sarung plastik kat tangan*itu juga sy*
Ratah milo sampai setengah tin*sy juge*
Pegi kedai sambil jalan sambil nangis*sebab emak suruh dan sy terpaksa*
Berebut basikal dgn kakak*sy lagi*
Masuk toilet suruh ayah bersihkan*sy.. sy..*
Main bawah panas*sy jugak*

Argghh byk lagi perangai sy waktu kecik yg bisa buatkan sy rase sedih, tersenyum, gembira.. Ye banyak lagi yg tak terfikir dek akal dewasa nie.

Tapi ratah milo tetap ratah milo. Boleh buatkan sy kenyang dan berlemak. Who's care kan? Asal jerk kita puas dgn perangai budak2 kita tp tak susahkan org lain. Ok fine. Sambung nostalgia waktu kecik, sy lah orang yg melalak bila  stapler terkena tangan. Ini semua gara2 gelakkan budak gemok sebelah umah main basikal turun bukit. Entah mcm mana stapler pun terrrrrrrrr.. ! Stapler pun boleh buat toys ! Huh, upah gelakkan budak gemok tu.


Apa nostalgia korang? Boleh share?


Yg mana pantang nampak link nak klik boleh klik sini

Okebai :-)

1 comment:

Amyra Azhar said...

haah, myra dulu pun suka main panas! hehe nakal nya dulu mmg bukan kepalang :D