Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Ayat Yg Selalu Keluar Bila Putus Cinta

Pic  dr google

Korang pernah putus cinta, mesti korang jugak pernah keluarkan ayat yg sama kan?. Eleh konon tak nak ngaku tapi dah mula senyum malu. Standart lah kan ayat yg selalu keluar bila kita merasakan kita di aniaya oleh pasangan sebab tinggalkan kita. Ayat yg kita selalu ucap bila kita ditinggalkan mcm nak suruh pasangan kembali pada kita. Mula lah ayat2 sedih yg tak sepatutnya keluar.

pic dr google
  1. Thanks for everything
  2. Nanti sy pulangkan barang2 yg awak kasi kat sy
  3. Jangan buat pasangan awk sama mcm awk buat kat sy
  4. Sorry for everything
  5. Sy bukan yg terbaik utk awk
  6. Sy tetap sayangkan awk sampai bila2
  7. Kita tetap kawan kan
  8. Jaga diri baik-baik
  9. Kalau ada masalah awk cari lah sy
  10. Sy terima keputusan awk
Ingat2 balik, ayat no. brp yg korang pernah ucap kan utk pasangan korang bila dia ckp nak break off ?
Wahh jgn malu, baik ngaku.
Pic dr google

Okebai~

2 comments:

meLLy! said...

hahaha sebijik. melly guna ayat tuh gak ah dulu :P

Suriada Sulong said...

haaa.. ayat yg no bpe tu?