Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Diambang Ketakutan & Hati Ku Membara

1 paper utk subject statistic dah settle.. sib baik laa classmate gtau tmpt exam bkn kat shah alam campus tp kat universiti malaya petaling jaya.. ouchh..NASIB BAIK.. kl x mmg sy pg campus kt tempat sy belaja laa.. next sem mmg kene alert tempat exam ! lg 2 paper x settle lg.. and x stdy utk exam lg pon..

today dh 13th december the paper will be on 21st and 22nd december.. sy ade mase 8 hari jer lg..
tp 8 hari tu bkn utk prepare exam jer, 2 bijik asaimeng kene siap kan and last date submission on 19th december... jadi konklusi nya sy ade rabu kamis jumaat dan sabtu jer..
mcm aper jer kan.. mmg nk mati kl mcm nie.. idea x datang2.. cm ner nk wt asaimeng nie.. Ya Allah permudahkan lah urusan ku.. amin.

hari2 kl tdo lewat pon tp xder idea nk wat asaimeng x jadi gak.. kdg2 t'pk knp sy nyusah diri sndiri dgn smbung blaja.. tp bile byk kali pk sy bkn jenis yg akan pandang belakang bile dh buat keputusan.. cume suara2 halus itu yg berbisik m'hasut...

hari nie jgk agak blh puji diri sndiri sbb sy byk settle kan hal perkaitan dgn diri .. 1st call kwsp regarding contribution sy.. 2nd call open university malaysia regarding loan.. then call ptptn yg disayangi .. sy nekad..eceeehh... ayat mcm ape jer.. sy sbnr nye x larat dah dan x mampu nk bayar sndiri yuran belaja kat oum tu.. sthn charges is $4680.. sbln kene byr $390.. x mahal kan bg org yg berduit..
tp bg sy nie yg byk lg nk gune duit utk bnde2 lain jd sy akur dgn ketidak mampuan sy.. cukup lah setahun sy blaja dh abis around $ 6K dgn duit gaji tu plus yuran register and all.. skrg duit gaji nk simpan utk buat bnde lain plak..
keputusan nye sy akan jadi peminjam ptptn utk kali ke-2 nye slps diploma dlu..-(
xper la pjm dlu laa nt ade duit sy bayar..promise -P
time diploma dlu pjm $10K pon x abis byr lg.. dlu time x smbung stdy kt oum sy dah start byr tp bile stdy blk mmg x mampu laa nk byr.. so hold dlu.. settle kan yuran degree.. sory ptptn...

and hari nie sy agak marah + menyampah+saket hati dgn manusia yg bajet die bagus.. poyo ah lu.. mcm bagus jerk.. ape ko pk ko tu sempurna sgt ker .. di mata manusia pn x sempurna apatah lg dgn yg MAHA ESA..
saket hati jer bile kite xder hal rileks2 jer die uat kacau..
ade lah hamba allah tu ltk status kat fb die lbh kurang " bila susah die dtg.. bile sng die pg" act status tu adalah teka teki.. dh mention sesiap !
then manusia yg bgs nie komen lebih kurg " xkan makhluk yg kt blkg umah plk"... mcm ba** kan.. sy xder pn mslh ngn empunya fb tu.. okeh jer jarang2 ade call xpn msg tnye kabar.. tp npk mcm lbh sudu dr kuah..
eh..eh.. ko nie agak mcm bagus ko ingt hidup ko dh sempurna sgt ker.. ader awek comfirm ker ko akan hdp ngn die smpai akhir hayat ko berdua..*sigh* x payah laa nk poyo2 komen cmtu.. ape time susah aku dtg time sng aku blah ko ingt aku mtk duit kwn ko ker??? wth ????? dah kl aku tolak cinta kwn ko tu x pyh ko nk sibuk msk cmpur... jahat ker aku nie x terima cinta kwn ko..????? ape kene mengena ngn aku ??? xder kaitan lgsg ngn aku time susah sng... aku bkn nk mrh suke2 dah mmg ayat ko tu kate kat aku...... aku x terasa sbb aku xder hutang and x penah hutang ape2 ngn kwn ko tuh.. tp ayat ko mmg tuju kt aku... mmg mcm ba**.....
ishhhhhhhhhh.. geram sialllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.... ade jgk manusia mcm nie dlm dunia nie...

sabar2....... nasib baik aku sabar.. tp lps bace komen tu trus capai hp nk msg empunya fb tu nk tnye ade ker aku hutang ape2 ngn die smpai kan member die nk perli2 aku?? tp pk2 jap.. nt aku plk bergadoh ngn empunya fb.. aku bkn bdk kecik nk gadoh2 and x boleh nk kawal tahap temper aku.. rileks.. cool... chill...
aku padam msg tu and biar jer lah manusia yg mcm bagus tu trus berkata2 dlm dunia die...
aiiii.. dok leh tebeng panas hati kl jupe org gini sokmo...
rileks.. cool..chill ..suriada..

No comments: