Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Boleh Percaya Ker ..??

1. dah kenal lama cket , mtk no. fon..
2. then start msg2.. aku kate aku dah kawin ade anak.. nt ank aku pggl die pakcik.. die kate x ksh.. then byk kali lak tnye btol ker aku dah kawin.
3. makin lama kenal kate suke aku.. dah mula dah ayat2 chenta keluar.. time tu aku rileks lg..
4. lame2 rase rindu disbb kn jarak yg t'psh .. 7hours by flight.. oh noooo...
5. hari2 dah mula call.. rindu2an dah mula..
6. tibe2 die kate i love u too.. Aaaaaa.. what..?? im never said anything pon..
7. die kelakar.. penat2 pon blh hilang bile dgr suara ..
8. time different is drive me nut.. huh... aku bru maghrib die dah nk tdo.. aku tgh tdo sblm subuh die dah call..waaaaa........ ngantuk meh...
9. slalu ckp sy serius ngn awk.. sy syg awk sgt... awk itu.. awk ini... bluuekkkk... ( sila jgn muntah ..)
10. sbb kn small matters jer trus decide break.. hey..hey..hey men.. come on... dont act like childish.. and im are
not... so mls nk layan.. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii awk maseh lg hero di hati sayep walaupun ia akan berakhir ..... :-P *blushing*

*mood : boring

No comments: