Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Outing Day

Ahad yg lepas , waktu mcm nie sy tengah berada di MidVelly bersama bff. Dari pagi kami keluar around 830am. Waaahhhh, org lain tengah tido kami menuju ker MidVelly. Sampai jer terus cari Starbucks Coffee nak breakfast. Tapi tak jugak jejumpa sbb ini adalah first time kami nak lepak Starbucks yg dekat MidVelly. Sekali npk kaunter receptionist. Terus tanya. Cik manis receptionist " Cik jalan terus sampai tengah then turn left". "Ok terima kasih =)".

Saya ordered Ice Blended Chocolate Chip and bff ordered Ice Mocca. Jimat tau makan kat Starbucks sebab minum suku besar gelas pun dah kenyang. Di ulang SUKU BESAR GELAS =) Harga tak payah cakap sebab murah jer. Dan kami makan Sanwich. Saya pilih Tuna Sandwich dan bff amik Chicken Sandwich. Sangat lah mengenyangkan perut kami berdua.

Kami chit-chat kat Starbucks Coffee lama jugak. Sehingga apa yg di makan sempat lah terasa released di perut =)

Saya mencuba Boot di Butik Seed. Eh.. Eh.. ko ober mcm duk obersea jerk nak pakai boot. Alaaaa... dah lama teringin nak ada boot. Saya bagitau bff  kat Malaysia/Kuala Lumpur jarang npk org pakai boot. Yelah sbb musabab nya Malaysia panas. Kalau kat KLCC/Sunway Pyramid/Midvelly mungkin ada lah kita jumpa org pakai boot. Tapi itu pun bukan stock boot yg tinggi sampai paras lutut. Cuma boot paras keting kau tu jerrr =P. Harga boot rendah kat butik Seed RM 325.00. Bila saya sarung di kaki gebu ku.. alah tak muat plak =(. Menarik jer design yg kaler putih & black tuh. Takper... takde rezeki sy. Saya cakap kat bff kalau jalan kt Bukit Bintang baru saya tak segan nak pakai boot. Ngehngehngeh...

                       Ok, gambar gedik kami =p. Muka Macam dah di botox botox botox... Muahahhaaa..

Grab je lah yg mana sempat dan berkenan dihati. But saya shopping still tengok harga before grab. Bukan main sebat jer. Masih lagi tergolong dalam golongan kurang upaya mampu.

Lepas tu kami ke Masjid Jamek. Niat dihati nak beli udang kain kaler maroon utk tema raya tahun nie. Tapi sume kain corak kaler maroon tak menepati hati. Jadi alang2 celup pekasam dah pegi saya grab sehelai kain kaler pink utk raya ke 2,3,4, lah.

Dan balik Shah alam kami ke Butik Vincci pulak sebab bff tak jumpa kasut yg dia nak dan saya masih lagi mencari jam. Syukur bila kat butik Vincci Shah Alam sy dpt grab sejibik jam kaler merah =) Tapi bbf still tak jumpa apa yg dia nak. Ecely masa kat MidVelly saya dan bff dah masuk butik Vincci, Seed, dan butik2 lain tapi jam sy tak juga ku temui kat sana tuh.

Dan kami pulang ke rumah masing2 after Maghrib. Malam tu sy tido mengingau sebab kaki saya berdenyut2. Penat berjalan.

No comments: