Klik Utk Tengok Promosi Yg Super Cool

Followers

Labels

Top Menu

Sdg Melayan Fynn Jamal

untuk kali ke 150 juta

mereka tanyakan kau soalan yang sama

hey kenapa kau masih lagi mahukan dia

apa kau buta atau kau pura-pura suka

150 juta kali itu

di depan semua kau tarik tangan aku

yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu

sambil ketawa engkau bilang satu persatu

*dia mungkin bengis seperti singa tapi dia nangis tonton cerita korea

*dia mungkin keras bila bersuara tapi dia jelas jujur apa adanya

aku lagi kenal dia

dah lebih 150 juta kali

aku pesan padamu apa yang bakal jadi

engkau dan aku ada mungkin tidak serasi

kau sangat manis aku ini pula dawai besi

di setiap 150 jutanya

aku pun dalam hati semacam tak percaya

apa kau lihat pada aku jujurkan saja

terus kau cubit dagu aku sambil berkata

*sayang mungkin baran tak kira masa tapi sayang tahan kalau salahnya saya

*sayang mungkin saja keras kepala tapi tapi sayang manja bila kita berdua

*saya kenal sayang saya

haaaaaaaa........

buat apa di cerita bahagia kita rasa

biar tak dipercaya

peduli orang kata

*baju ronyok tak apa asal pakai selesa

*berkilau tak bermakna kalau hati tak ada

*aku lagi bengis dari sang naga tapi bisa nangis semata demi senja

*suaraku keras tak berbahasa kerna aku rimas gedik mengada-ngada

*aku mudah baran tidak semmena,mana boleh tahan angin cemburu buta

*dan aku sengaja tunjuk keras kepala

*aku punya manja kau saja boleh rasa

(rahsia kita berdua)

Suriada Sulong


No comments: